piątek, 10 lipca 2015

Prolog


 "Gdy cztery żywioły połączy ciało pierworodnego 
sześciu herosów odnajdzie ostatniego żyjącego
Tym razem na tronie boskim kto inny zasiędzie
A piętno nałożone będzie 
Rozdzieli się ich droga
Tam gdzie krew i pożoga
Oblicze swego strachu poznają 
I dowiedzą się dokąd zmierzają "



<Alison>

22 grudzień
Kolejny smutny dzień ucieczki przed potworami,które chcą mnie zjeść na podwieczorek.Podróżuję z moją młodszą siostrą już od siedmiu lat.Nigdzie nie jesteśmy wystarczająco bezpieczne, aby żyć normalnie.One znajdą nas wszędzie. Wszystko co miałam utonęło w morzu podczas walki z jakimś greckim potworem o ciele kobiety a tułowiu węża. Wszystko oprócz mojego kochanego miecza.
Jestem Alison Clary Fray i jestem półboginią.To wcale nie jest żaden żart.Jestem herosem, córką któregoś z olimpijskich bogów i śmiertelniczki imieniem Samantha.
Znacie mity o greckich bogach i boginiach?One są prawdą.Naprawdę jest coś takiego jak Olimp i naprawdę jest on "siedzibą główną" dwunastu olimpijczyków..

1 komentarz:

  1. To ty oprócz robienia grafiki piszesz blogi?! O.o
    KOBIETO!!
    Ty jesteś jakaś wszechstronnie utalentowana czy co?! :O
    Prolog jest genialny :3
    Jeszcze w mojej ukochanej tematyce *0*
    I w bohaterach widziałam, że będzie Luke <3
    Można cię kochać jeszcze bardziej ja się pytam? *0*

    Kocham
    -Eliza

    OdpowiedzUsuń